خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین   

امنای موقوفات در حوزه های ثبتی، حقوقی و قضایی در شأن وظایف خود عمل نمایند   

حجت الاسلام عنوان کرد: شأن امنا موقوفات در جهت کار و اقدام همانند شأن یک مدیرکل و کارمند و کارشناس اوقاف می باشد و توقع ما طبق این شأن رسیدگی در همه حوزه های ثبتی، حقوقی و قضایی است و امنا موقوفات هر شش ماه عملکرد خود را مستند گزاش دهند.
کد خبر: ۹۴۵۳۱۵۹
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، قزوین حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی در آیین اختتامیه دوره اموزشی امنا موقوفات استان قزوین که ظهر امروز در سالن جلسات شهید احمد کاظمی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: بعد از ۴۰ سال از انقلاب، شکل گیری امنا در مراکز مذهبی که موجب افزایش هم افزایی و عملکرد مطلوب شد در سازمان اوقاف و امورخیریه، امنا موقوفات تشکیل شد.

وی ادامه داد: توقع ما از دوستان، هم به صورت ویژه و هم در چارچوب قانون است و اولویت ما در قالب احیا وقف و موقوفات است و بررسی عملکردها امنا براساس این قالب مورد بررسی است.

حجت الاسلام مجیدی اضافه کرد: بررسی اقدامات صورت گرفته با توجه به عملکردها رصد و انجام می شود و امنا موقوفات در کنار همه تلاش ها پاسخگوی عملکردها هم هستند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین عنوان کرد: شأن امنا موقوفات در جهت کار و اقدام همانند شأن یک مدیرکل و کارمند و کارشناس اوقاف می باشد

و توقع ما طبق این شأن رسیدگی در همه حوزه های ثبتی، حقوقی و قضایی است و امنا موقوفات هر شش ماه عملکرد خود را مستند گزاش دهند.

حجت الاسلام مجیدی در پایان گفت: رصد پرونده های مالی رسوب شده از وظایف و ارکان کلیدی امنا موقوفات می باشد. تغییر کاربری، تغییر شغل، اسناد منقضی شده، تجدید سند و ثبت سند اولیه باید در هرماه مورد بررسی و اقدام قرار گیرد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار